Després d’organitzar diversos cinefòrums passant pel·lícules, organitzem el I Cicle de Documental Social, que tindrà lloc durant febrer i maig. Les projeccions es faran a La Sala i tindrem el luxe de comptar amb les visites dels directors/es o productors/es dels documentals. L’entrada serà a taquilla inversa, i els diners recollits aniran per a l’equip que hi ha al darrere de cada documental.
- 1 de febrer: «Precaristas. Crónica de la lucha por la vivienda en Gran Canaria», amb els directors.
- 28 de febrer: «Tot Inclòs. Danys i conseqüències del turisme a les nostres illes», amb la productora.
- 5 d’abril: «Comandant Arian. Una història de dones, guerra i llibertat», amb la directora.
- 3 de maig: «Economia col·lectiva. L’última revolució d’Europa», amb la directora.
La intenció és que el Cicle tingui continuïtat, més endavant, amb altres documentals. Si teniu propostes, feu-nos-les arribar! (ateneu(a)vilamajor.net)
